Ovesná kaše

ovesná kašeS eliminační dietou je to opravdu celkem sranda. Tak třeba ty snídaně! Ty jsou fakt dobrý. Jen velká škoda, že vlastně točíte jen tři. Ovesnou kaši s ovocem, kukuřičné cornflakes s mlékem a pak suchý chléb z žitného šrotu s vepřovou šunkou (zní to líp, než to chutná).

Ale ta ovesná kaše je dobrá. I když se po dvou měsících přejí. Ale můžete střídat ovoce a pokud nemáte vyřazený alergen ořechy, tak můžete střídat i rostlinná mléka.

Takže jak si tu svou skvělou kaši dělám? Na pánvi rozpálím rostlinný tuk, opražím na něm ovesné vločky (cca 2 hrsti), popráším je špetkou skořice a kardamonu a zaliji rostlinným mlékem (cca 250 ml) a míchám, dokud vločky mléko nenasáknou a neudělí kaši. Dle potřeby doliji mlékem.

Hotovou kaši si přisladím (nejlépe sirupem – datlovým, kukuřičným, javorovým, atd.)  a přidám čerstvé či sušené ovoce. Občas zapráším holandským kakaem. Prostě podle chuti. Pokud s vaší dietou můžete ořechy, směle do nich, jak já bych si je tam ráda dala!

Recepty v rubrice „Eliminační dieta“ neobsahují většinu běžných alergenů (ale nejsou zde vylouženy úplně všechny). V receptech ale 100% nepoužívám následující alergeny (a jim podobné):

  • Mléko, mléčné výrobky, výrobky obsahující mléko, syrovátku atd.
  • Vejce
  • Pšenice (lepek může být)
  • Ryby
  • Sója
  • Ořechy, arašídy, semínka
  • Cibule
  • Hovězí maso
  • Kuřecí maso
  • Exotické ovoce

razítko

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someoneShare on Google+
Líbilo? Pak děkuji za sdílení 🙂